torstai 25. elokuuta 2016

Kuiva vaunu, hyvä mieli

Koska vaunussa tosiaan on tämä erikoinen tuoksahdus, josta emme ole päässeet eroon edes järjettömällä jynssäämisellä, alkoi oikeasti mieleen hiipiä pelko kosteusvauriosta.

Vaikka tämä haju ei omaan nenään edes ole lähellä hometta tai kosteutta, oli asia pakko oman mielenrauhan vuoksi tarkastaa.

Otimme yhteyttä myyneeseen liikkeeseen, sillä kuluttajasuojan kautta selvisi myyjäliikkeen olevan vastuussa 6kk verran mikäli vaunussa on vikaa joka olisi vaikuttanut ostopäätökseen. Myyjä oli tapansa mukaan äärettömän mukava ja otti asian hoitaakseen.
Löytyi kuin löytyikin suoraan raportti, jonka mukaan vaunu on kosteusmitattu ennen kuin se on meille edes luovutettu, ja kuiva on.

Huomattava helpotus. 


Nyt voimme hyvillä mielin jatkaa vaunun remontointia! ...Vaikkakin hajuhaitta on siis olemassa yhä.

Tällä hetkellä lähde on yhä mysteeri, itse veikkaan, että akussa saattaa olla jotain jännitevikaa tai kiehumista. Tähän liittyen myös myyjäliike suositteli kokeilemaan akun jännitteitä ladatessa, ettei se ylilataa itseään. Mikäli akussa on vikaa, on hajun lähde todennäköisesti siinä, ja tästä pääsee vaihtamalla. Huomenna ehtoosta päästään kokeilemaan löytyykö vikaa akusta.

Mikäli vika ei kuitenkaan löydy akustakaan, lupasi myyjäliike otsonoida vaunun.

Täytyy kyllä myöntää, että olen ERITTÄIN tyytyväinen myyjäliikeen käyttäytymiseen ja palveluun. Alusta asti palvelu on ollut ensiluokkaista ja huumorintajuista (me ollaan vähän eriskummallinen pariskunta....), ja asiakkaan tarpeita huomioonottavaa.


Noh, nyt jäämme jännittämään löytyykö akusta vikaa, ja jos ei, köröttelemme Nokialle otsonoitavaksi.

Kiitokset tähän loppuun kuitenkin vielä Ysitien autolle. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kannustavista sanoistasi.